Woolworthsi rakendust on uuendatud, et võimaldada kasutajatel teha oma oste, maksta nende eest ja korraldada kohaletoimetamine otse oma iPhone’i või Android nutitelefonist.
Kasutajad, kellel on juba Woolworthsi rakendus, saavad täna uuenduse alla laadida, et need uued praktilised funktsioonid kasutusele võtta.
Alates augustis toimunud käivitamisest on Woolworthsi rakendust alla laadinud üle 1,5 miljoni inimese.
Üldine tagasiside kasutajate seas oli küsimus, millal nad saavad rakendust kasutada veebiostude tegemiseks.
Woolworthsi rakendusega saavad inimesed nüüd nutitelefonis sirvida kõike, mida nad kauplustes leiavad, samas järjekorras ja koostada oma ostunimekirja.
Üks suurimaid muudatusi Woolworthsi rakenduses on see, et ostjad saavad nüüd oma ostude eest oma seadmes maksta ja korraldada toidukaupade kohaletoimetamise oma uksele.
Ja neile, kes eelistavad endiselt Woolworthsi kaupluse vahekäikudel käia, saab rakendusega endiselt korraldada oma ostunimekirja kohaliku kaupluse vahekäikude järjekorras.
Toodete leidmine on lihtne ja neid saab leida nime, kategooria või vöötkoodi skaneerimise teel, et lisada need oma ostunimekirja.
Kasutajad saavad kasutada ka iganädalasi kataloogi eripakkumisi ja kohalikus Woolworthsi kaupluses saadaval olevaid eripakkumisi ning Everyday Rewards’i liikmetele mõeldud eksklusiivseid pakkumisi.
“Kliendid tahavad valida, kuidas ja millal nad värskeid toiduaineid ja toidukaupu ostavad,” ütleb Woolworthsi supermarketite direktor Tjeerd Jegen.
“Woolworths mõistab seda ja me oleme esimene supermarket riigis, mis pakub klientidele kohandatud, praktilist ja hõlpsasti kasutatavat lahendust, mis sobib nende elustiili ja individuaalsete ostuvajadustega.”
Woolworthsi rakendus on tasuta ja nüüd saadaval iPhone’i ja Androidi nutitelefonidele.
Seotud lood