Avaleht Uncategorized ZoomR isetasakaalustuv rolleri läbivaatamine – alustage libisemist hetkega

ZoomR isetasakaalustuv rolleri läbivaatamine – alustage libisemist hetkega

1
0

Neid on kutsutud hoverboardideks, isetasakaalustuvateks rolleriteks, minisegwaydeks ja elektrilisteks ühejalgratasteks, kuid üks asi on nende kõigi puhul ühesugune – nad on populaarsed ja neist saab selle aasta jõulude must-have vidin.

Kuid kõik need tooted ei ole võrdsed.

Praegu on nad Hiinast pärit ja odavad mudelid ujutavad eBayd üle.

Kliendid, keda on meelitatud ostma ühte neist odavamatest mudelitest, on tabanud probleemid, kehv töö ja puudulik müügijärgne teenindus, millele nad saaksid loota.

Tulevad 3VOLV, Brisbane’is asuv ettevõte, kes soovis anda klientidele parema toote, mis on mõeldud kasutamiseks Austraalias, kuid pakkuda ka müügijärgset tuge, mis neil teistel oportunistlikel müüjatel kahjuks puudus.

ZoomR Sport

3VOLVi mudel kannab nime ZoomR ja Tech Guide võttis selle proovisõidule.

Kui tavaline hõljuk on Toyota, siis ZoomR on Mercedes Benz.

Meie ülevaateks võtsime kätte odavama üldise hõljuklaua, et võrrelda seda ZoomRi sõiduelamusega.

Erinevus oli selge nii kvaliteedi kui ka jõudluse poolest.

ZoomR Classic

Kuidas te siis ühe sellise asjaga sõidate?

Kui inimene astub kaherattalise seadme pardale ja leiab tasakaalu, siis ta lihtsalt viib oma kehakaalu veidi ettepoole, et liikuda edasi, ja veidi taha, et minna tagasi. See ongi kõik.

Pööramiseks rakendage rohkem kaalu ühele küljele. Kokku on see 10-minutiline õppimine ja te olete valmis.

DESIGN

ZoomR, mida me vaatasime, oli Sport mudel, millel on agressiivsem ja nurgelisem disain.

Teisel Classic mudelil on ümaram välimus ja ka erinevad veljed.

Mõlemal on samad 6,7-tollised kõvakummirehvid, mis ei vaja kunagi täispuhumist ja töötavad samamoodi.

ZoomR Sports tundus pakkuvat veidi paremaid tulemusi kiiruse, kiirenduse ja reageerimisvõime osas. Kuid ZoomR Classic on endiselt hea ja usaldusväärne toode.

Välimuselt näeb ZoomR Classic välja nagu odavamad geneerilised variandid, kuid siinkohal sarnasused ka lõppevad.

Samuti on kaks esituld, mis põlevad, kui see tajub, et jalg on padjal.

Seadme tagaküljel on laadimisport ja sisselüliti.

Mõlemad ZoomR mudelid on saadaval ka erinevates värvides – neli Classic ja viis Sport.

JÕUDU

Kui ma esimest korda ZoomRi peal püsti tõusin, hoidis keegi minust kinni. Mulle öeldi, et ma paneksin oma domineeriva jala (minu parema jala) paremale pehmendusplaadile.

Siis sain teada, et teise jala tõstmine ZoomRile on nagu jala tõstmine ja kaalu ülekandmine, nagu kõnniksite trepist üles.

Kui olete kord pardal ja saavutate tasakaalu usalduse, tunnete, et ZoomR on osa teie kehast.

zoomr1

ZoomR Sport vastab oma nimele – see on toote sportauto versioon ja sellel on veidi rohkem hoogu ja reageerimisvõimet.

Kapoti all on ZoomRil tegelikult neli korda rohkem pöördemomenti kui teistel turul olevatel isetasakaalustuvatel laudadel ja tal on piisavalt jõudu, et ronida 45-kraadiseid mägesid.

See on tegelikult 30 protsenti rohkem kui teistel laudadel.

ZoomR võib kanda kuni 120 kg raskust ja see mõjutab laua jõudlust.

Selle tippkiirus on 10km/h ja lennukaugus umbes 20km täislaadimisega, kuid raskematel sõitjatel võib lennukaugus olla lühem.

Ma ei ole maailma kõige kergem inimene – kaalun üle 100 kg -, kuid ZoomR sai minu kaaluga hõlpsasti hakkama ja töötas ikka veel suurepäraselt.

zoomr3

Kuid te peate olema ettevaatlik. ZoomRi kasutusjuhendis hoiatatakse, et sõitjad peaksid kandma kiivrit ja muid sobivaid polstrite ja kaitsevahendeid.

Mõelge sellele nagu jalgrattaga või rula-lauaga sõitmisele – te ei pruugi sõita nii kiiresti, kuid kui te maha tulete, võite saada vigastada.

Meie testimise ajal tulime paar korda maha, sealhulgas üks kord, kui maandusime tagumikule.

ZoomRi peamine kasutusala, peale lõbusalt ringi kihutades, oleks transpordivahend inimestele, kellel on vaja lühikesi vahemaid kiiremini läbida.

See saab hakkama kõnniteedel sõitmisega, kuid olge ettevaatlik suurte pragude ja kallakute suhtes – ZoomR annab jõudu edasi, te peate lihtsalt tasakaalu hoidma.

See pakub väga sujuvat sõitu ja ZoomR Sport saab isegi murul hõlpsasti sõita.

zoomr5

Ja kui jõuate sinna, kuhu peate minema, saate ZoomR-i hoiustada kaasasolevas tasuta kotis.

Kuid veidi üle 10 kg kaaluv ZoomR ei ole kõige kergem asi, mida kaasas kanda, nii et loodetavasti ei ole teil kaugele minna.

KUS SA EI SAA ZOOMRIGA SÕITA

ZoomR-i puhul kehtib üldine rusikareegel, et sellega saab sõita samades kohtades, kus saab sõita rula.

Nii et kõnniteel ja pargis on hea, kuid maanteel ZoomRiga sõita ei saa.

Ja sellised kohad nagu kaubanduskeskused ja muud suured kohad – kus rula on keelatud – on samuti keelatud.

Samuti piirab seda maastik ja kuigi sellega saab sõita murul, ei saa sellega sõita üle kivise ja tõeliselt konarliku pinnase.

zoomr6

Samuti ei saa ZoomRiga läbi lörtside sõita, nii et kui on sadanud, peate selle maha jätma ja lihtsalt kõndima.

Sellistes libedates tingimustes ei oleks ZoomRiga sõitmine niikuinii kõige ohutum aeg.

MIS MEILE EI MEELDINUD

ZoomRi puhul ei ole peaaegu midagi, mis meile ei meeldinud.

Aku kestvus on suurepärane, kuid aku laadimisel antakse juhiseid, et seda ei tohi laadida kauem kui kolm tundi.

Kasutusjuhendis on kirjas, et aku – mis on sarnane elektritööriistades leiduvale akule – ülelaadimine võib mõjutada aku laetuse säilimist.

Nii et aku laadimisel meeldetuletuse või taimeri seadistamine on inimestele midagi uut.

Oleksime arvanud, et 2015. aastal on olemas aku, mis saab lihtsalt välja lülituda, kui see on täis laetud.

zoomr11

ERIPAKKUMINE TECH GUIDE’I LUGEJATELE

ZoomR Classic ja ZoomR Sport maksavad vastavalt 999 ja 1199 dollarit, kuid Tech Guide’i lugejad saavad 20 protsenti soodustust, kui nad kasutavad 3VOLV veebilehel spetsiaalset kuponkikoodi: gimme20offtechguide.

See langetab Classic’i ja Sport’i hinnad vastavalt 799,20 ja 959,20 dollarini.

zoomr1

VERDICT

3VOLVi ZoomR-i on lihtne õppida ja sellega on väga lõbus sõita ning see aitab teil palju kiiremini ringi liikuda.

Ja suurepärase toote taga on sama hea klienditeenindus, nii et austraallased võivad olla kindlad, et nad ei jää hätta juhul, kui midagi läheb valesti.

Eelmine artikkelYeelight Aurora ribavalgusti ülevaade – muutke oma kodu väljanägemist ja meeleolu

JÄTA OMA VASTUSES

Palun sisesta oma kommentaar!
Palun sisestage oma nimi siia