Osmo on iPadi lisavarustus, millega saab luua lõhe reaalse ja digitaalse maailma vahel loomingulise õppimise ja mängimise eesmärgil.
Seade koosneb helkurist, mis kinnitub iPadi ülemise serva külge kaamera kohale, ja statiivist, mis hoiab tahvelarvutit kindlalt paigal.
Kui see on üles seatud, näeb kaamera seda, mis on iPadi ees, sealhulgas Osmoga kaasas olevaid tähestikuplokke ja tangrammiplaate.
Seni on kolm tasuta rakendust, mis töötavad Osmoga – Tangible Play Newton, Tangible Play Tangram ja Tangible Play Words.
Tangible Play Newtonis peavad mängijad takistama pallide kukkumist, joonistades iPadi ette paberile objekte. Seejärel võtab Newton joonistatud asjad ja kasutab neid ekraanil.
Tangible Play Words mängus tuleb ekraanil olevad sõnad kirjutada Osmoga kaasas olevate tõeliste täheklotsidega.
Tangible Play Tangramiga tuleb geomeetrilised Tangram-kujundid nii paigutada, et need sobiksid ekraanil olevaga kas üksi või koos sõbraga.
Osmol on palju kasutusvõimalusi ja kindlasti võtavad kolmanda osapoole arendajad selle kasutusele, et luua lõbusaid ja fantaasiarikkaid rakendusi, mis selle tootega koos töötavad.
See muudab iPadi ka mitme mängija seadmeks, mis võimaldab enamiku tahvelarvutimängude tavapärase üksikmängija stiili asemel mängida mitu inimest korraga.
Ja Osmo paistab pärast edukaid katsetusi San Francisco Bay Area koolides olevat ka õppevahendina soositud.
Seadme disainisid ja arendasid noored lapsevanemad, kes juhtuvad olema Stanfordi ja Google’i insenerid, kes olid huvitatud uute digitaalsete kogemuste arendamisest oma lastele.
Osmo ilmub oktoobris ja selle eelmüügihind on 49 USA dollarit – ametlikul turuletulekul on see 99 USA dollarit vähem -, millele lisandub postikulu.
See on mõeldud iPad 2, iPad 3, iPad 4, iPad Mini, iPad Mini with Retina ja iPad Airi jaoks.
Seotud lood